نام کالاAWS
توضیحات

سیم جوش آلومینویم
ER1050

ER1050برای جوشکاری ترکیبات با پایه آلومینیوم خالص (حداکثر 5% عناصر آلیاژ شده ویژه)بکار میرود تیتانیوم به عنوان یک عنصر تلخیص شده و بهبود دهنده خواص عمل می کند .

سیم جوش آلومینویم
ER4043

ER4043برای جوشکاری آلومینیوم های دارای پایه آلومینیومی با حداقل 2% الی 7% سیلیس مورد استفاده قرار می گیرد این عمل باعث می شود سرعت و نفوذ فوق العاده ای به کاربر بدهد و بشتر کاربرد عمومی در ساخت و ساز و ماشین سازی دارد .

سیم جوش آلومینویم
ER4047

ER4047مورد استفاده عمومی دارد و در جوشکاری های مختلف خواص مکانیکی خوب دارد و مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی داشته نقطه جوش پایینآن باعث می شود فلز جوش داده شده کمتر تغییر شکل پیدا کند . معمولا این فرآیند برای صفحات آلومینیوم کششی و ذوب و ریخته گری استفاده می شود .این آلیاژ مناسب جهت جوشکاری آلیاژهای که نقطه ذوب پایین دارند و کاربرد آنت در ورقهای آلومینیوم بریزینگ و چدن می باشد .

سیم جوش آلومینویم
ER5087

ER5087برای جوشکاری ترکیباتی که دارای پایه آلومینیومی با حداکثر 5% منیزیم می باشد ، مورد استفاده قرار می گیرند . که این فرآیند باعث می شود عنصر زیرکنیوم بصورت ذرات ریز ظاهر و موجب افزایش مقاومت ، انعطاف پذیری و استحکام بسیار مناسبی در مقابل پوسیدگی ها داشته و در سازه های دریلیی و مخازن کاربرد دارد .

سیم جوش آلومینویم
ER5183

ER5183مناسب برای جوشکاری در مواقعی که ارزشهای بالای از کشش نمایان می شود . مقاومت بالای در برابر زنگزدگی در محیط ذریایی از خود نشان می دهد. مورد مصرف سازه های دریایی سکوهای حفاری و سازه های راه آهن و شرکت های خودرو سازی . مقاومت خوبی در مقابل آب شور از خود نشان می دهد .

سیم جوش آلومینویم
ER5356

ER5356سیم جوشکاری آلومینیوم برای جوشکاریترکیباتی که دارای پایه آلومینیومی با حداکثر 5% منیزیم می باشند ، مورد استفاده قرار می گید که این عمل باعث می شود مقاومت بسیار خوبی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی آب شور داشته باشد که در ساخت و سازه های دریایی ، مخازنم ،راه آهن و کارخانجات خودرو سازی کاربرد دارد .

سیم جوش آلومینویم
ER5554

ER5554فلز جوش مقاوم به خوردگی در آب دریاست . این آلیاژ برای کار در درجه حرارتهای بالا و مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده است .

سیم جوش آلومینویم
ER5556

ER5556برای جوشکاری آلیاژ آهن با پایه آلومینیوم ، منیزیم که حداکثر 5.3% منیزیم به کار رفته استفاده می شود . برای رسیدن به مقاومت جوش حداکثر و بهینه ، کنترل شده اند در صنایع نظامی و ساخت سازو مصارف عمومی کاربرد دارد .

سیم جوش آلومینویم
ER5754

ER5754سیم جوش آلومینیوم برای جوش دادن ترکیباتی که پایه آلومینیومی و حداکثر 3% منیزیم دارند ، به کار می روند . ترکیبات قابل قبولی یزای یک طیف بزرگ در ساخت و ساز و صنایع تولید سازه کاربرد داشته و مقاومت خوبی درمقابل زنگزدگی دارد .

سیم جوش آلومینویم
ER1100

ER1100برای جوشکاری ترکیبات پایه آلومینیوم که حاوی حداکثر 5%عناصر آلیاژ شده می باشد ، مناسبند در صنایع شیمیایی ، الکتروتکنیک ، ساخت و ساز و صنایع غذایی کار برددارند .